close

 

 

 

Step into my office, don't bother with the door

走進我的辦公室,不要敲打著門

Get yourself comfortable, we're gonna be here for

我們要在這裡,讓自己過得舒適

Another six hours, all the kids went home

另外的六個小時,所有的孩子都回家去了

I'm the nightly overwatch of the party zone

我每晚看守著派對區域

 

With a torch in hand, camera feed on display

隨著手中的手電筒,看著監視器中的展示區

A view of every room, when I see a little movement

子細觀察每個房間,當我看到小範圍的活動

From the corner of my eye, move quick, hesitate

從我眼角的餘光,快速移動,遲疑

And I'll probably die...

我可能會死......

Probably die...

可能會死......

 

Lights flicker, and the shadows crawl

燈閃了一下,和陰影對望

I wear the face of my enemy as I

我的臉戴上敵人的面具作為防護

Hide behind the mask, hide behind the mask

躲在面具後面,躲在面具後面

 

Wait for the demons to travel by

等待惡魔晃過去

Just don't breathe and tremble as I

只是不要呼吸,當我顫抖

Pray behind the mask, pray behind the mask

在面具背後祈禱,在面具背後祈禱

 

"Night one, night two, night three, night four

"一夜、兩夜、三夜、四夜

You really are a trooper, so welcome back for more

你真是一個勇士 所以歡迎回來的次數更多

You keep your wits about you and you know to bide your time

你知道該持續維持你的智慧與你所剩的時間

You've got this in control, see I told you you'd be fine"

你已經取得控制權,告訴過你你會沒事的"

 

I really don't trust him, he fills me with doubt

我真的不敢信任他,他使我充滿了懷疑

That cheerful phone guy's voice, as he chats to me about

那個開朗電話的聲音,給我作為關於他的聊天記錄

A harmless mangled mess of Foxy 2, just lying on the floor

無害又錯位亂七八糟的Foxy二號,就躺在地板上

But I blink for a second, he's not there anymore

但過了一眨眼的功夫,他就不見了

 

Lights flicker, and the shadows crawl

燈閃了一下,和陰影對望

I wear the face of my enemy as I

我的臉戴上敵人的面具作為防護

Hide behind the mask, hide behind the mask

躲在面具後面,躲在面具後面

 

Wait for the demons to travel by

等待惡魔晃過去

Just don't breathe and tremble as I

只是不要呼吸,當我顫抖

Pray behind the mask, pray behind the mask

在面具背後祈禱,在面具背後祈禱

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pete19858 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()